Direct la continut
Transport GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 de LEI
Luni-Vineri: 9-17
0770/ 625886

Termeni și Condiții

Prin utilizarea site-ului www.hausfabrik.ro (magazin online) este necesar să citiți și să acceptați  termenii și condițiile în totalitate. Prin faptul că vizitați și continuați utilizarea site-ului, sunteți  de acord cu termenii și condițiile prevăzute. Acest document reprezintă o convenție legală, un contract între dumneavoastră și noi.  

Magazinul online HAUSFABRIK.ro este administrat de compania S.C. SEPAIT S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J5/2447/2017, având CUI RO38167309, sediul în România, jud. Bihor, Oradea, str. Cuza Vodă, nr. 61, Ap. 1, cod poștal 410097, telefon +400770625886. 

 

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre S.C. SEPAIT S.R.L prin intermediul magazinului virtual www.hausfabrik.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul S.C. SEPAIT S.R.L

 

Informatii generale

 

Orice comanda confirmata implica vanzatorul si consumatorul - persoana fizica intr-un contract la distanta. Contractul la distanta este incheiat intre SEPAIT SRL(HAUSFABRIK), in calitate de vanzator si un consumator - cumparator, in cadrul prezentului sistem de vanzare organizat de catre SEPAIT SRL(HAUSFABRIK), utilizand in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, tehnica de comunicatie la distanta cuprinsa in magazinul online; Momentul incheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa. Pentru orice eroare survenita in transmiterea de catre dvs. a datelor necesare prelucrarii comenzii plasate, aveti la dispozitie adresa de e-mail office@hausfabrik.ro. 

 

În cazul în care informațiile furnizate de către utilizator (număr de telefon, adresă, număr, cod poștal) sunt incorecte, nu ne asumăm responsabilitatea pentru orice întârziere sau imposibilitate de a livra coletul către destinație. Utilizatorul este responsabil de furnizarea informațiilor corecte și complete, iar orice erori sau omisiuni pot duce la întârzieri sau la imposibilitatea de a livra coletul. Prin utilizarea acestui site, utilizatorul este de acord să furnizeze informații corecte și complete, și își asumă responsabilitatea pentru orice erori sau omisiuni care ar putea să apară .Cu privire la codurile de conduita relevante, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, va rugam sa consultati legislatia specifica afisata pe site-ul ANPC, sectiunea "Acte normative". Prevederile prezentului contract la distanta se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

 

Definitii ale prezentului document:

 

SEPAIT SRL accepta incheierea contractelor la distanta prin mijloace electronice si se obliga, astfel, sa repecte legislatia aplicabila incheierii, validitatii si efectelor juridice ale acestor contracte. In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

 

UTILIZATOR: orice persoana care viziteaza si/sau interactioneaza cu site-ul HAUSFABRIK;

 

VANZATOR: SEPAIT SRL ( Plaforma online sub denumirea Hausfabrik ) cu sediul in municipiul Oradea, str. Cuza Voda, nr. 61, judetul Bihor, cod postal 410097, tara România, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J05/2447/2017  si avand C.I.F.: RO 38167309, nr. telefon: 0770/625.886, denumita in continuare SEPAIT.

 

CUMPARATOR: Orice persoana fizica care are vârsta de minim 16 ani sau persoana juridica care plaseaza o comanda in magazinul online www.hausfabrik.ro si care a acceptat termenii si conditiile prezentului contract la distanta.

 

MAGAZINUL ONLINE: pagini web apartinand SEPAIT care se afla la adresa www.hausfabrik.ro, prin intermediul caruia cumparatorul are acces la informatii privind produsele oferite spre vanzare de catre SEPAIT. In magazinul online HAUSFABRIK sunt puse la dispozitia cumparatorilor spre vanzare produse din depozitele fizice HAUSFABRIK, cat si din depozitele si catalogul aferent fiecarui producator. In functie de disponibilitate, produsele pot avea mai multe statusuri, aceste fiind prevazute la punctul 6 Transport si Livrare.

BUNURI: produse puse la dispozitia cumparatorului spre vanzare de catre vanzator prin intermediul magazinului online HAUSFABRIK.

 

COMANDA ONLINE: comunicare online dintre vanzator si cumparator, prin care cumparatorul intentioneaza sa achizitioneze bunuri de la vanzator, pe care acesta din urma este de acord sa le livreze, iar cumparatorul este de acord sa le plateasca. Pentru produsele care nu se afla in stocul curent de marfa, vanzatorul le poate comanda de la furnizor, in urma solicitarii clientului, dar timpul de livrare pentru astfel de comenzi depaseste termenul normal de livrare de 1-7 zile lucratoare;

 

COMANDA CONFIRMATA: comanda efectuata online prin intermediul magazinului online www.hausfabrik.ro de catre un cumparator ale carui date de identificare si detalii cu privire la comanda sa au fost validate ca urmare a primirii notificarii in pagina ulterioara plasarii comenzii sau a contactului dintre acesta si operatorul serviciului suport clienti HAUSFABRIK. 

 

  1. Politica de vânzare online

Accesul în acest site este permis oricărui vizitator, care are posibilitatea creării unui cont în vederea finalizării unor comenzi, devenind astfel Cumpărător. Prin faptul că acesta își creează un Cont, el este de acord cu termenii și condițiile stabilite de firmă.  Nu este permisă partajarea unui cont între mai mulți clienți. Toate produsele publicate pe site sunt noi și vor fi livrate în ambalajul original. Prin finalizarea unui cont/ a unei comenzi, Cumpărătorul își ia angajamentul față de Vânzător și se asigură ca toate datele transmise sunt corecte, complete și adevărate. Prețurile de pe site conțin TVA, iar prețul transportului nu este inclus în acest preț.

 

  1. Confirmarea, prelucrarea și facturarea comenzilor: 

 

În momentul plasării unei comenzi in magazinul online, după crearea unui ContCumpărătorul transmite Vânzătorului intenția de a achiziționa bunuri si servicii prin intermediul site-ului. Acești termeni și condiții se aplică între noi (Hausfabrik.ro - Vânzătorul) și persoanele fizice și juridice (clienții noștri - Cumpărătorii). În momentul creării unui cont în magazinul nostru online, clientul declară pe propria răspundere că datele personale pe care le înregistrează sunt reale și corecte deoarece aceste date vor fi folosite de Vânzator pentru facturare.  Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. 

Atunci când o comandă este recepționată, acest lucru apare în sistemul de organizare al magazinului online, iar acest lucru îi va fi notificat și Cumparatorului. Pentru fiecare comanda confirmată, Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare. 

 

Cont – clientul își poate crea un cont pe site pentru care are nevoie de o adresă de e-mail si o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client și istoricul Cumpărătorului în Site. 

Condiție - înseamnă termenii și condițiile standard de vânzare stabilite, inclusiv orice termeni și condiții speciale convenite în scris de noi; 

Contract - înseamnă orice contract pentru Bunuri încheiat între dvs. și companie;  

 Bunuri - înseamnă produsele ambalate pe care le vom furniza în conformitate cu aceste Condiții; 

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului sa își creeze Liste Favorite cu Bunuri si Servicii pe care dorește sa le urmărească în vederea unei eventuale achiziții. 

Coșul meu –  permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge în coș Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achizitioneze. Când plasați comanda, veți fi redirecționat către „confirmarea” comenzii, care stabilește detaliile finale ale comenzii dvs. În continuare, vă vom trimite un e-mail de confirmare a comenzii cu detaliile produselor pe care le-ați comandat. Acceptarea comenzii dvs. și finalizarea contractului dintre dvs. și noi vor avea loc la expedierea către dvs. a produselor comandate, cu excepția cazului în care v-am informat că nu acceptăm comanda dvs. sau dacă ați anulat-o. Contractul poate fi modificat de Vanzator in funcție de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru. 

Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate 

 

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Site-ul prelucrează date cu caracter personal folosite strict pentru efectuarea vânzării online a produselor. Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația Națională și Europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Vă respectăm confidențialitatea și respectăm Protecția Datelor. Nu vom dezvălui și nu vom transmite detaliile personale ale clienților către altcineva. Este interzisă copierea, distribuția, transmiterea, publicarea, reproducerea, crearea unui document derivat din orice informație sau serviciu, obținute de pe sau prin intermediul site-ului. Vom utiliza datele dvs. doar în documente necesare pentru prelucrarea unei comenzi: validarea, expedierea și facturarea comenzilor. Aceste date sunt: numele, prenumele, adresa de email, telefonul și adresele și datele de facturare / livrare.  

Cumpărătorul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și să solicite ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document. În acest caz toate datele Cumpărătorului vor fi șterse, retrăgându-i-se astfel Contul și orice drept de a plasa o comandă nouă pe site. De asemenea, Cumpărătorul poate să modifice oricând datele introduse deja în sistem.

Procesul de plasare a unei comanzi si informatii:

 

 

  1. Achizițonarea ONLINE a produselor de pe site-ul hausfabrik.ro
  • Toate prețurile produselor noastre includ TVA (19%);
  • Prețurile nu includ costuri de livrare;
  • Fiecare produs în parte va avea specificat dacă este sau nu în stoc. Dacă produsul nu este în stoc, vom informa clientul cât de repede posibil data la care produsul revine în stoc;
  • Imaginile produselor sunt afisate in magazinul online cu titlu de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuante de culoare, accesorii, aspect, etc.), in functie de lotul in care au fost fabricate.Vă rugăm să verificați întotdeauna numărul articolului și descrierea afisata a acestuia.  imaginile cat si textul produselor  sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii marcii importate.
  • Contractăm numai pe baza termenilor și condițiilor noastre;
  • Utilizatorul poate utiliza conținutul site-ului doar în scopuri persoanle sau non-comerciale. Utilizatorului îi este interzisă copierea, expunerea, utilizarea informațiilor, imaginilor, conținutului de pe site-ul nostru în scopuri comerciale;
  • Hausfabrik.ro NU are acces la datele cardului dumneavoastră, în momentul în care dumneavoastră procesați plata online. Atunci când este realizată plata online, Cumpărătorul este redirecționat, printr-o conexiune securizată, direct pe site-ul băncii prin care se face prelucrarea cardului respective.
  • Erori de preț: în cazul unor erori evidente de preț, ne rezervăm dreptul de a le corecta și, de asemenea, de a anula comenzile care au fost deja plasate.

 

Clientul poate plasa o comanda online din pagina de listare produse sau pagina individuala de produs, urmand sa finalizeze comanda dupa selectarea unei modalitati de plata si livrare.

Produsele adaugate in cosul de cumparaturi nu atrag si inregistrarea comenzii sau rezervarea in magazin a bunurilor adaugate in cos.

Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comanda clientul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta sunt complete si corecte. Daca este cazul, pentru finalizarea cu succes a comenzii cumparatorul poate fi contactat de catre vanzator prin mijloacele disponibile agreate de acesta odata cu furnizarea datelor de contact.

 

 

  1. Plata produselor

 

  • Global Payments este platforma de plăți online utilizată de site și asigură transferul banilor dumneavoastră în contul nostru. Sunt acceptate cardurile de tip VISA și MASTERCARD;
  • Produsele pot fi achitate atât prin platforma Global Payments, cât și prin transfer bancar sau plata ramburs la curier.  Dacă se alege transferul bancar, comanda va fi procesată doar după ce banii au ajuns în contul nostru.

Costuri de livrare

Costurile de livrare se afiseaza pe pagina web anterioara procesului de finalizare a comenzii pentru fiecare utilizator ce achizitoneaza produsele prin intermediul site-ului. Acestea sunt prezente pe fiecare factura si includ TVA. Acestea sunt calculate astfel:

 

  • Transportul este GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de RON achitate prin intermediul site-ului sau transfer bancar. (cu exceptia RAMBURS CARD sau produse care au nevoie de atentie sporita atunci cand sunt transportate).

 

  • Hausfabrik.ro comercializeaza produse care au nevoie de atentie sporita atunci cand sunt transportate. Motivele sunt legate de greutatea prea mare a produsului, produsele pot fi sensibile si necesita ambalaj special. Pentru aceste produse taxa de transport se afiseaza in procesul de plata, in pagina anterioara confirmarii comenzii sau telefonic de catre reprezentatul HAUSFABRIK.

Preturile:

1. Livrare in conditii standard:

  • Livrare cu plata online: 25 LEI (GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de LEI)
  • Ramburs CASH: 25 LEI
  • Ramburs CARD: 25 LEI + (total suma comanda * 0,9%)

 2. Livrare produse care au nevoie de atentie sporita atunci cand sunt transportate:

Produsul necesita o taxa speciala pentru transport, din cauza greutatii, iar termenul de livrare este de 10 zile pentru produsele in stoc. .

  • Livrare cu plata online: 70 LEI
  • Ramburs CASH: 70 LEI
  • Ramburs CARD: 70 LEI + (total suma comanda * 0,9%)

 

* 0.9% din totalul de plata pentru comanda  reprezinta costul de procesare a transferului bancar din contul firmei de curierat in contul vanzatorului 

 

  • Comenzile achitate prin ordin de plată bancar, termenul de livrare va fi considerat din momentul în care a fost recepționată plata integrală.
  • Plata produselor trebuie făcută integral, altfel livrarea nu se va realiza.
  • Hausfabrik.ro NU are acces la datele cardului dumneavoastră, în momentul în care dumneavoastră procesați plata online. Atunci când este realizată plata online, Cumpărătorul este redirecționat, printr-o conexiune securizată, direct pe site-ul băncii prin care se face prelucrarea cardului respective.

Dacă perioada de plată este depășită, orice beneficii acordate (reduceri) expiră și se adaugă la factură

  1. Transport și Livrare
  • Vânzătorul va expedia Cumpărătorului produsele în sistem de curierat, la o adresă de pe teritoriul României. Produsele sunt ambalate de către Vânzător.
  • Livrarea produselor se efectuează în cel mai apropiat punct de acces față de adresa de livrare.
  • Hausfabrik.ro comercializeaza produse care au 3 tipuri de TERMENE DE LIVRARE:
    • 1-2 zile lucratoare pentru produsele care sunt pe stoc in depozit.
    • 5-7 zile lucratoare pentru produsele pe care le comandam de la distribuitor.
    • 28 + zile pentru produsele care nu sunt in acel moment pe stoc. Cumpărătorul va fi instiintat de data la care produsele vor reveni în stoc.
  •  
    • Cumpărătorul va fi înștiințat din timp când își va primi comanda.
    • Dacă Hausfabrik a confirmat stocul produselor, comanda trebuie plasată în acel moment. Hausfabrik nu este responsabil daca stocul produselor este epuizat în perioada imediat următoare.
    • Prețurile nu includ și taxa de transport.
    • In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile din partea producatorului, cumparatorul are posibilitatea de a primi suma achitata pentru produs in totalitate sau inlocuirea produsului cu altul disponibil in limita sumei achitate, in urma notificarii vanzatorului(HAUSFABRIK) prin intermediul mijloacelor puse la dispozitie in sectiunea de contact.
    • Hausfabrik are dreptul de a preda marfa către o companie de transport adecvată în scopul livrării mărfii la adresa de livrare solicitată de client.
    • Hausfabrik își rezervă dreptul de a alege contractantul de transport potrivit. 
    • Livrarea se va face și Sâmbăta, dar se vor percepe taxe suplimentare.
    • Respectarea termenelor de livrare nu este garantată dacă informațiile furnizate sunt incorecte sau incomplete. În acest caz, clientul va suporta taxele de transport
    • În cazul în care clientul nu este găsit la adresa de domiciliu, acesta va suporta costurile de transport a unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
    • În funcție de adresa de destinație, se pot percepe taxe dacă adresa se află la o distanță mai mare față de punctul central al firmei de curierat.
    • În caz de forță majoră, greve, întârzieri neprevăzute ale furnizorilor noștri sau alte evenimente care nu depind de noi, care nu sunt din vina noastră, termenele și datele sunt amânate în perioada în care evenimentul relevant continuă. Acest lucru nu afectează dreptul clientului de a se retrage din contract.
  1. Garanție
  1. Produsele achizițonate de pe hausfabrik.ro sunt noi, și provin din surse autorizate;
  2. Produsele beneficiază de garanție conform prevederilor legale în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor;
  3. Garanția este valabilă în baza păstrării CERTIFICATULUI DE GARANȚIE, dar și a bonului/ facturii primite în momentul achiziționării produsului;
  4. Fiecare produs are garanția producătorului.
  5. Conform OUG 34/2014 art.16 sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
  6. a) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; exemplu: ( Capace de toaleta, perii de toaleta, accesorii pentru utilizarea diverselor produse de igienta persoanal, suporturi de prosoape, perii de toaleta, suport pentru hartie igienice, etc.)
  7. b) Produse al căror preţ depind de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

 

  1. Produsul pentru care se va cere garanția va fi preluat de firma de curierat și dus înapoi la Vânzător. Cumpărătorul trebuie să se asigure că ambalează corespunzător bunurile, in așa fel încât să nu sufere deteriorări. Produsele care suferă deteriorări  în timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare duce la pierderea garanției;
  2. Dacă toti termenii și toate condițiile sunt îndeplinite, Cumpărătorului îi va fi înlocuit produsul cu unul nou, dar acest lucru depinde de decizia Distribuitorilor. 
  3. Vanzătorul își ia angajamentul și declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online Hausfabrik.ro respectă toate cerintele care fac referire la protecția mediului, dar și a securității și a sănătății în muncă;
  4. Pentru instalari si reparatii de orice fel, va rugam sa contactati un instalator specializat. De asemenea, am dori sa subliniem ca trebuie respectate instructiunile de instalare si exploatare ale producatorului.
    Piesele de schimb si accesoriile pentru instalatiile de gaz (suflante, intrerupatoare, blocuri termice si garnituri pentru arzatoare) sunt componente relevante pentru siguranta. Instalarea poate fi efectuata numai de catre operatorul de retea respectiv sau de catre o firma specializata inregistrata. Autoinstalarea de catre cumparator este interzisa prin lege.
  •  Conditiile garantiei:
    1. Produsele comercializate de catre SC SEPAIT SRL sunt noi, originale si au garantia producatorilor. Garantia este valabila atunci cand produsele se monteaza de catre o persoana autorizata(pentru boilere, centrale/cazane, pompe de caldura/apa/circulatie, pentru corpurile incastrabile in perete pentru baterii incastrate/ dusuri incastrate) si se prezinta actele doveditoare instalarii de catre personalul autorizat(Factura, Chitanta), acte aferente persoanei care a achiztionat produsul.
    2. In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
    3. Potrivit ORDONANTEI DE URGENTA nr. 140/2021, Art. 15, alin.(1) “Orice garanție comercială dă naștere unei obligații juridice pentru garant în condițiile stabilite în certificatul de garanție comercială și în anunțurile publicitare asociate, disponibile în momentul sau anterior încheierii contractului.”
    4. Tot in Art. 15 alin.(12)  este mentionat:“Reparațiile sau înlocuirile în perioada garanției comerciale se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.
    5. Toate produsele comercializate pe Hausfabrik.ro( SEPAIT in calitate de vanzator) sunt insotite de factura si/ sau certificat de garantie comerciala. Daca produsul nu vine insotit de certificatul de garantie/ garantie comerciala, va rugam sa ne comunicati acest lucru in termen de 3 zile lucratoare.
    6. In cazul in care garantia producatorului lipseste, va rugam sa completati aceasta garantie comerciala care este inlocuitoare, valabila doar impreuna cu factura de achizitie a produsului.
    7. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
    8. Garanţia se acordă conform legislaţiei române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă produsul este folosit corespunzător (în concordanţă cu instrucţiunile de întreținere și utilizare)

      OBLIGATIILE CONSUMATORULUI

 

  1. Consumatorul trebuie sa pastreze / prezinte factura/bonul fiscal, si toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat produsul pentru a beneficia de conditiile mentionate in certificatul de garantie.
  2. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. In cazul in care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
  3. Consumatorul trebuie sa instaleze produsul doar cu o persoana autorizata pentru instalatiile electronice (boilere, centrale/cazane, pompe de caldura/apa/circulatie), dar si pentru corpurile incastrabile in perete (pentru baterii/ dusuri incastrate) si a detine dovada instalarii cu personal autorizat.( Factura/chitanta), acte aferente persoanei care a achiztionat produsul.

 

  • GARANTIA PRODUSULUI NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII:
    1. Utilizarea si pastrarea produsului in conditii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzatoare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf, umiditate, rozatoare, gandaci sau alte vietuitoare, etc);
    2. Utilizarea de acumulatori, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele recomandate de producator;
    3. Daca au fost aplicati agenți de curățare sau dezinfectanți care conțin alcool sau acid sau au fost folosite produse abravize are pot afecta suprafata bateriei/ sistemului de incalzire. Utilizați numai soluții siliconate neutru.
    4. Daca produsele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
    5. Daca produsele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
    6. Daca produsele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
    7. Daca produsele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
    8. Daca au fost efectuate intervenții de către persoane neautorizate.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu produsele in cauza, urmatoarele documente:

    1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre SC SEPAIT SRL.
    2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare/ Certificatul de garantie comerciala. (Daca acesta nu se regaseste in cutie, va rugam sa ne contactati).
    3. Dovada efectuarii montajului de catre un instalator autorizat pentru instalatiile electronice (boilere, centrale/cazane, pompe de caldura/apa/circulatie).
    4. Dovada efectuarii montajului de catre un instalator autorizat pentru corpurile incastrabile in perete (pentru baterii/ dusuri incastrate).
  1. Returul produselor

 

  • Primul pas pentru retur este să anunțați Vânzătorul, care vă va direcționa către un formular de retur pe care îl veți completa dvs.; Fără acest formular cererea dvs. nu va fi luată în considerare;

 

Ulterior clientul va trimite produsul ambalat corespunzator, prin firma de curierat aleasa de catre acesta pe propria raspundere si cheltuiala.

Produsele vor fi returnate la adresa: Jud Bihor, Oradea, Str. Cuza Voda, nr. 61, Ap. 1, cod poștal 410097.  

 

Orice dauna suferite in timpul procesarii returului, transportului si situatiilor ce intervin pana in momentul ridicarii coletului de catre vanzator se vor constata catre client in termen de 48 de ore, acesta urmand sa solutioneze cu firma de transport aleasa.

  • Returul se face exclusiv pe cheltuiala și riscul clientului!
  • Nu putem accepta și rambursa livrări ale căror articole au ambalaje deteriorate sau modificate. În cazul în care comanda dvs. este deteriorată: În acest caz, vă rugăm să ne informați la office@hausfabrik.ro în termen de 48 de ore din momentul în care ați primit coletul.

 

  • Conform OUG 34/2014 art.16 sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
  • a) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; exemplu: ( Capace de toaleta, perii de toaleta, accesorii pentru utilizarea diverselor produse de igienă persoanală, suporturi de prosoape, perii de toaleta, suport pentru hartie igienice, etc.)
  • b) Produse al căror preţ depind de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

 

  • În cazul în care comanda dvs. este deteriorată: În acest caz, vă rugăm să ne informați la office@hausfabrik.ro în termen de 48 de ore din momentul în care ați primit coletul.
  • Va rugam sa ne trimiteti:
  • o fotografie a ambalajului exterior deteriorat.
  • o fotografie a ambalajului interior.
  • una sau mai multe fotografii ale mărfurilor deteriorate.
  • numărul dvs. de factură.
  • În cazul în care produsele trebuie returnate din cauza unor erori, Hausfabrik va achita returul. (ex. produs lovit/ defect, clientul a primit alt produs decat cel comandat, etc.) 
    • Daca Cumparatorul decide sa faca retur, acesta are obligatia de a ne trimite imagini cu starea produselor, dar si a ambalajului. Daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul are dreptul de a-i inapoia doar o parte din suma pe care a platit-o initial Cumparatorul.
    • Se acceptă doar produse care sunt în condiții perfecte, care nu au lovituri, zgârâieturi sau alte defecte realizate de Cumpărător. Cumpărătorul trebuie să se asigure că ambalează corespunzător bunurile, in așa fel încât să nu sufere deteriorări.
    • Produsul va fi returnat împreună cu factura, taxele fiind suportate de către client.
    • După ce Cumpărătorul a fost înștiințat că cererea de retur a fost acceptată, acesta are la dispoziție 14 zile calendaristice (calculate din momentul in care a ajuns coletul la cumparator) sa returneze produsul. Daca au trecut aceste 14 zile, returul nu va mai fi valabil.
    • Se acceptă produse cumpărate în exclusivitate cumpărate de pe Hausfabrik.ro;
    • Dacă returul este acceptat, Cumpărătorul poate să opteze pentru achiziționarea unui produs identic/ a unui alt produs în valoarea primului produs cumpărat / returnarea baniilor.  Produsul va fi trimis prin curier Vânzătorului după aprobarea acestuia, costurile fiind suportate de Cumparator.
    •  Suma pe care Vânzătorul o va returna Cumpărătorului se va livra în contul Cumpărătorului în 14 zile calendaristice, potrivit OUG 34/2014, articolul 13, alin.(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11
    •  (prin card bancar daca a fost platit cu cardul sau prin transfer bancar daca a fost platit ramburs la curier). Conform art. Nr.13 din OUG 23/2014 alin. (2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

 

  • Potrivit Art. 9 din Ordonanța 34/2014 care se referă la drepturile consumatorilor, cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
  • În cazul în care clientul a primit altă cantitate a produselor comandate, ori un alt produs, Cumpărătorul este obligat să anunțe Vânzătorul în decurs de 24 de ore. În acest caz, costurile de transport vor fi suportate de Vânzător.
  •  
    Clientul are dreptul de a returna in termen de 14 zile de la data primirii produselor, cu urmatoarele exceptii:
    1. Daca produsele au fost folosite, instalate sau nu mai sunt in ambalajul original, avem dreptul de a refuza returnarea banilor.
    2. Daca produsele au fost cumparate la comanda de la producator, acestea nu se mai pot returna. Clientul este informat de la inceput ca produsele comandate nu se pot returna ( Nu beneficiaza de drept de retur). 
  1. LIMITAREA RASPUNDERII
    Produsele sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil.. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propriul risc, in ce priveste faptul ca nu putem garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate.
    Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). Societatea si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila. Nu ne asumam responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in site, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii marcii importate.
    In cazul produselor cu comanda la furnizor, termenele de livrare sunt cele comunicate si transmise de catre furnizorii care le produc. HAUSFABRIK nu poate garanta 100% pentru termenele comunicate de furnizor, iar clientul intelege ca pot aparea intarzieri in producerea / livrarea comenzii, care nu sunt in controlul HAUSFABRIK si pentru care compania nu isi poate asuma responsabilitatea integrala.
    In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit ("pret derizoriu", art. 1665 alin. 2 Noul Cod Civil), inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
  2. NEWSLETTER

Abonându-vă la Newsletter-ul indicați că ați citit și ați înțeles Termenii și condițiile impuse. Informațiile personale despre dvs. pot fi colectate în scopuri principale de a vă informa în legătură cu noua versiune de conținut pe care o deținem. Cumpărătorul își exprimă acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de e-mail furnizată la plasarea unei comenzi sau la crearea unui cont.

Dacă nu furnizați informațiile solicitate, este posibil să nu vă putem trimite prin e-mail buletinul informativ. Ne luăm angajamentul și ne asigurăm că informațiile dvs. personale sunt tratate și protejate în mod corespunzător.

Dacă doriți să nu mai primiți informații noi despre ofertele și produsele noastre, aveți oricând posibilitatea să vă dezabonați dintr-un link pe care îl veți găsi la final de e-mail, unde este precizat: Dezabonează-te aici.

 

  1. Fraudă și Spam
  • ro nu va solicita sub nicio formă prin niciun mijloc de comunicare (telefon, e-mail, sms) date personale precum parola de utilizator sau datele cardului bancar.
  • Orice Client/ Cumpărător își poate șterge datele de pe site.
  • Nu promovăm SPAMUL.
  • În cazul în care constatați existența unor, poze, texte, etc. care violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi sau termenii și condițiile prevăute, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@hausfabrik.ro.

 

  1. Litigii
  •  Orice dispută care ar putea să apară între Cumpărător și Vânzător se va rezolva pe cale amiabilă.
  •  Dacă oricare din clauzele prezentate mai sus se va găsi ca fiind nulă, invalidă, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
  •  Documentul respectă și este conceput în conformitate cu legislația română.
  •  Prin utilizarea/ vizualizarea/ crearea de cont/ procesarea unei comenzi pe site-ul www.hausfabrik.ro, Cumpărătorul/ Clientul se angajează să fie de acord cu documentul afișat.