Direct la conținut
Transport GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 de LEI
Luni-Vineri: 9-17
+40 0770/ 625886

Termeni și Condiții

 

 Prin utilizarea site-ului www.hausfabrik.ro (magazin online) este necesar să citiți și să acceptați  termenii și condițiile în totalitate. Prin faptul că vizitați și continuați utilizarea site-ului, sunteți  de acord cu termenii și condițiile prevăzute. Acest document reprezintă o convenție legală, un contract între dumneavoastră și noi.  Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu aceste Condiții, vă rugăm să părăsiți pagina site-ului. 

Magazinul online HAUSFABRIK.ro este administrat de compania S.C. SEPAIT S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J5/2447/2017, având CUI RO38167309, sediul în România, jud. Bihor, Oradea, str. Cuza Vodă, nr. 61, Ap. 1, cod poștal 410097, telefon +400770625886. 

 

  1. Politica de vânzare online

Accesul în acest site este permis oricărui vizitator, care are posibilitatea creării unui cont în vederea finalizării unor comenzi, devenind astfel Cumpărător. Prin faptul că acesta își creează un Cont, el este de acord cu termenii și condițiile stabilite de firmă.  Nu este permisă partajarea unui cont între mai mulți clienți. Toate produsele publicate pe site sunt noi și vor fi livrate în ambalajul original. Prin finalizarea unui cont/ a unei comenzi, Cumpărătorul își ia angajamentul față de Vânzător și se asigură ca toate datele transmise sunt corecte, complete și adevărate. Nu se pot realiza comenzi telefonice. Operatorii noștri vă pot ghida și vă pot arăta cum se realizează introducerea unei comenzi în sistem, informându-vă totodată că doar acest tip de comandă este valabil. Prețurile de pe site conțin TVA, iar prețul transportului nu este inclus în acest preț.

 

  1. Confirmarea, prelucrarea și facturarea comenzilor: 

 

În momentul plasării unei comenzi in magazinul online, după crearea unui Cont,  Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția de a achiziționa bunuri si servicii prin intermediul site-ului. Acești termeni și condiții se aplică între noi (Hausfabrik.ro - Vânzătorul) și persoanele fizice și juridice (clienții noștri - Cumpărătorii). În momentul creării unui cont în magazinul nostru online, clientul declară pe propria răspundere că datele personale pe care le înregistrează sunt reale și corecte deoarece aceste date vor fi folosite de Vânzator pentru facturare.  Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. 

Atunci când o comandă este recepționată, acest lucru apare în sistemul de organizare al magazinului online, iar acest lucru îi va fi notificat și Cumparatorului. Pentru fiecare comanda confirmată, Vânzătorul vam emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare. 

Vânzător - Hausfabrik – magazin online 

Cumpărător – poate fi orice persoana fizică sau juridică care are vârsta peste 16 ani și care își face cont și plasează o comandă.  

Cont – clientul își poate crea un cont pe site pentru care are nevoie de o adresă de e-mail si o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client și istoricul Cumpărătorului în Site. 

Condiție - înseamnă termenii și condițiile standard de vânzare stabilite, inclusiv orice termeni și condiții speciale convenite în scris de noi; 

Contract - înseamnă orice contract pentru Bunuri încheiat între dvs. și companie;  

 Bunuri - înseamnă produsele ambalate pe care le vom furniza în conformitate cu aceste Condiții; 

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului sa își creeze Liste Favorite cu Bunuri si Servicii pe care dorește sa le urmărească în vederea unei eventuale achiziții. 

Coșul meu –  permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge în coș Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achizitioneze. Când plasați comanda, veți fi redirecționat către „confirmarea” comenzii, care stabilește detaliile finale ale comenzii dvs. În continuare, vă vom trimite un e-mail de confirmare a comenzii cu detaliile produselor pe care le-ați comandat. Acceptarea comenzii dvs. și finalizarea contractului dintre dvs. și noi vor avea loc la expedierea către dvs. a produselor comandate, cu excepția cazului în care v-am informat că nu acceptăm comanda dvs. sau dacă ați anulat-o. Contractul poate fi modificat de Vanzator in funcție de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru. 

Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate 

 

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Site-ul prelucrează date cu caracter personal folosite strict pentru efectuarea vânzării online a produselor. Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația Națională și Europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Vă respectăm confidențialitatea și respectăm Protecția Datelor. Nu vom dezvălui și nu vom transmite detaliile personale ale clienților către altcineva. Este interzisă copierea, distribuția, transmiterea, publicarea, reproducerea, crearea unui document derivat din orice informație sau serviciu, obținute de pe sau prin intermediul site-ului. Vom utiliza datele dvs. doar în documente necesare pentru prelucrarea unei comenzi: validarea, expedierea și facturarea comenzilor. Aceste date sunt: numele, prenumele, adresa de email, telefonul și adresele și datele de facturare / livrare.  

Cumpărătorul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și să solicite ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document. În acest caz toate datele Cumpărătorului vor fi șterse, retrăgându-i-se astfel Contul și orice drept de a plasa o comandă nouă pe site. De asemenea, Cumpărătorul poate să modifice oricând datele introduse deja în sistem.

 

  1. Achizițonarea ONLINE a produselor de pe site-ul hausfabrik.ro
  • Toate prețurile prduselor noastre includ TVA (19%);
  • Prețurile nu includ costuri de livrare;
  • Fiecare produs în parte va avea specificat dacă este sau nu în stoc. Dacă produsul nu este în stoc, vom informa clientul cât de repede posibil data la care produsul revine în stoc;
  • Fotografiile produselor au caracter informativ și nu presupun obligații din partea companiei; Vă rugăm să verificați întotdeauna numărul articolului și textul articolului în descriere! Nu ne asumăm răspunderea pentru erorile cauzate de fotografiile cu caracter informativ.
  • Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online cu titlu de prezentare și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.);
  • Contractăm numai pe baza termenilor și condițiilor noastre;
  • Utilizatorul poate utiliza conținutul site-ului doar în scopuri persoanle sau non-comerciale. Utilizatorului îi este interzisă copierea, expunerea, utilizarea informațiilor, imaginilor, conținutului de pe site-ul nostru în scopuri comerciale;
  • Hausfabrik.ro NU are acces la datele cardului dumneavoastră, în momentul în care dumneavoastră procesați plata online. Atunci când este realizată plata online, Cumpărătorul este redirecționat, printr-o conexiune securizată, direct pe site-ul băncii prin care se face prelucrarea cardului respective.
  • Un contract este încheiat numai atunci când clientul ne returnează oferta semnată (poștă, fax, e-mail, confirmare comandă online) către noi și am acceptat în mod această ofertă semnată. Comanda plasată de client este considerată o ofertă contractuală obligatorie. Contractul este încheiat numai după aprobarea noastră.
  • Erori de preț: în cazul unor erori evidente de preț, ne rezervăm dreptul de a le corecta și, de asemenea, de a anula comenzile care au fost deja plasate.

 

  1. Plata produselor

 

  • Global Payments este platforma de plăți online utilizată de site și asigură transferul banilor dumneavoastră în contul nostru. Sunt acceptate cardurile de tip VISA și MASTERCARD;
  • Produsele pot fi achitate atât prin platforma Global Payments, cât și prin transfer bancar. Dacă se alege transferul bancar, comanda va fi procesată doar după ce banii au ajuns în contul nostru.
  • Livrarea este GRATUITĂ dacă sunt comandate produse în valoare de peste 1000 de RON.

Costuri de livrare:

  • Transportul este GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de Lei.
  • Daca produsele au fost platite de catre dvs. online cu cardul bancar si comanda este sub 1000 de lei, toate comenzile au taxa fixa de livrare de 25 lei/ comanda.
  • RAMBURS – Pentru ramburs exista doua tipuri diferite pe care le puteti alege:
  1. Ramburs – CASH – Taxa fixa de 25 lei/comanda;
  2. Ramburs – CARD – Taxa variaza in functie de suma finala a comenzii. (25 Lei +total suma comanda *0,9%).
  • Comenzile achitate prin ordin de plată bancar, termenul de livrare va fi considerat din momentul în care a fost recepționată plata integrală.
  • Plata produselor trebuie făcută integral, altfel livrarea nu se va realiza.
  • Hausfabrik.ro NU are acces la datele cardului dumneavoastră, în momentul în care dumneavoastră procesați plata online. Atunci când este realizată plata online, Cumpărătorul este redirecționat, printr-o conexiune securizată, direct pe site-ul băncii prin care se face prelucrarea cardului respective.
  • Dacă perioada de plată este depășită, orice beneficii acordate (reduceri) expiră și se adaugă la factură
  1. Transport și Livrare
  • Vânzătorul va expedia Cumpărătorului produsele în sistem de curierat, la o adresă de pe teritoriul României. Produsele sunt ambalate de către Vânzător.
  • Livrarea produselor se efectuează în cel mai apropiat punct de acces față de adresa de livrare.
  • Termenul de livrare pentru produsele cu mențiunea În stoc este de 5-7 zile lucrătoare, iar pentru cele care nu sunt în stoc, în funcție de data la care produsele vor reveni în stoc. Cumpărătorul va fi înștiințat din timp când își va primi comanda.
  • Prețurile nu includ și taxa de transport.
  • În funcție de adresa de destinație, se pot percepe taxe dacă adresa se află la o distanță mai mare față de punctul central al firmei de curierat.
  • Livrarea se va face și Sâmbăta, dar se vor percepe taxe suplimentare.
  • Respectarea termenelor de livrare nu este garantată dacă informațiile furnizate sunt incorecte sau incomplete. În acest caz, clientul va suporta taxele de transport.
  • În cazut în care clientul nu este găsit la adresa de domiciliu, acesta va suporta costurile de transport a unei noi livrări, indifferent de valoarea produselor comandate.
  • În caz de forță majoră, greve, întârzieri neprevăzute ale furnizorilor noștri sau alte evenimente care nu depind de noi, care nu sunt din vina noastră, termenele și datele sunt amânate în perioada în care evenimentul relevant continuă. Acest lucru nu afectează dreptul clientului de a se retrage din contract.
  1. Garanție
  • Produsele achizițonate de pe hausfabrik.ro sunt noi, și provin din surse autorizate;
  • Produsele beneficiază de garanție conform prevederilor legale în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor;
  • Garanția este valabilă doar în baza păstrării CERTIFICATULI DE GARANȚIE, dar și a bonului/ facturii primite în momentul achiziționării produsului;
  • Pierderea certificatului de garanție sau a bonului/ facturii duce la pierderea garanției;
  • Deteriorarea certificatului de garanție sau a bonului/ facturii duce la pierderea garanției, dacă cumva nu mai sunt vizile informații esențiale;
  • Garanția produselor este de 24 de luni de la data cumpărării sau după caz, mai mult, în conformitate cu specificațiile de pe site ale produsului.
  • Fiecare produs va avea garanția producătorului.
  • Nu se acceptă returnarea unor produse ce țin de igienă personală; (ex. Perii de wc, capace de wc).
  • Produsul pentru care se va cere garanția va fi preluat de firma de curierat și dus înapoi la Vânzător. Cumpărătorul trebuie să se asigure că ambalează corespunzător bunurile, in așa fel încât să nu sufere deteriorări. De preferat ar fi utilizarea ambalajului original. Produsele care suferă deteriorări  în timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare duce la pierderea garanției;
  • Hausfabrik.ro va suporta costul transportului pentru produsul aflat în garanție.
  • Dacă toti termenii și toate condițiile sunt îndeplinite, Cumpărătorului îi va fi înlocuit produsul cu unul nou, dar acest lucru depinde de decizia Distribuitorilor. 
  • Vanzătorul își ia angajamentul și declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online hausfabrik.ro respectă toate cerintele care fac referire la protecția mediului, dar și a securității și a sănătății în muncă;

 

 

  1. Returul produselor
  • Primul pas pentru retur este să anunțați Vânzătorul, care vă va direcționa către un formular de retur pe care îl veți completa dvs.; Fără acest formular cererea dvs. nu va fi luată în considerare;
  • Se acceptă doar produse care sunt în condiții perfecte, care nu au lovituri, zgârâieturi sau alte defecte realizate de Cumpărător. Cumpărătorul trebuie să se asigure că ambalează corespunzător bunurile, in așa fel încât să nu sufere deteriorări. De preferat ar fi utilizarea ambalajului original.
  • Produsul va fi returnat împreună cu o copie a Certificatului de Garanție și a facturii, taxele fiind suportate de către client. După ce Cumpărătorul a fost înștiințat că cererea a fost acceptată, acesta are la dispoziție 14 zile pentru a trimite coletul înapoi. După ce au trecut aceste 14 zile, returul nu va mai fi considerat valabil.
  • Produsele vor fi returnate la adresa: Jud Bihor, Oradea, Str. Cuza Voda, nr. 61, Ap. 1, cod poștal 410097.  
  • Se acceptă produse cumpărate în exclusivitate cumpărate de pe hausfabrik.ro;
  • Dacă returul este acceptat, Cumpărătorul poate să opteze pentru achiziționarea unui produs identic sau a unui alt produs în valoarea primului produs cumpărat.
  • Produsul va fi trimis prin curier Vânzătorului după aprobarea acestuia.
  • Suma pe care Vânzătorul o va returna Cumpărătorului se va livra în contul Cumpărătorului în 14 zile calendaristice
  • - Potrivit Art. 9 din Ordonanța 34/2014 care se referă la drepturile consumatorilor, cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
  • În cazul în care clientul a primit altă cantitate a produselor comandate, ori un alt produs, Cumpărătorul este obligat să anunțe Vânzătorul în decurs de 24 de ore. În acest caz, costurile de transport vor fi suportate de Vânzător.

 Clientul are dreptul de a returna in termen de 14 zile de la data primirii produselor, cu urmatoarele exceptii:
1. Daca produsele au fost folosite, instalate sau nu mai sunt in ambalajul original, avem dreptul de a refuza returnarea banilor.
2. Daca produsele au fost cumparate la comanda de la producator, acestea nu se mai pot returna. Clientul este informat de la inceput ca produsele comandate nu se pot returna. 

 

  1. NEWSLETTER

Abonându-vă la Newsletter-ul indicați că ați citit și ați înțeles Termenii și condițiile impuse. Informațiile personale despre dvs. pot fi colectate în scopuri principale de a vă informa în legătură cu noua versiune de conținut pe care o deținem. Cumpărătorul își exprimă acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de e-mail furnizată la plasarea unei comenzi sau la crearea unui cont.

Dacă nu furnizați informațiile solicitate, este posibil să nu vă putem trimite prin e-mail buletinul informativ. Ne luăm angajamentul și ne asigurăm că informațiile dvs. personale sunt tratate și protejate în mod corespunzător.

Dacă doriți să nu mai primiți informații noi despre ofertele și produsele noastre, aveți oricând posibilitatea să vă dezabonați dintr-un link pe care îl veți găsi la final de e-mail, unde este precizat: Dezabonează-te aici.

 

  1. Fraudă și Spam
  • ro nu va solicita sub nicio formă prin niciun mijloc de comunicare (telefon, e-mail, sms) date personale precum parola de utilizator sau datele cardului bancar.
  • Orice Client/ Cumpărător își poate șterge datele de pe site.
  • Nu promovăm SPAMUL.
  • În cazul în care constatați existența unor, poze, texte, etc. care violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi sau termenii și condițiile prevăute, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@hausfabrik.ro.

 

     11. Litigii

  •  Orice dispută care ar putea să apară între Cumpărător și Vânzător se va rezolva pe cale amiabilă.
  •  Dacă oricare din clauzele prezentate mai sus se va găsi ca fiind nulă, invalidă, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
  •  Documentul respectă și este conceput în conformitate cu legislația română.
  •  Prin utilizarea/ vizualizarea/ crearea de cont/ procesarea unei comenzi pe site-ul www.hausfabrik.ro, Cumpărătorul/ Clientul se angajează să fie de acord cu documentul afișat.