Returul produselor
Returul produselor
- Primul pas pentru retur este să anunțați Vânzătorul, care vă va direcționa către un formular de retur pe care îl veți completa dvs.; Fără acest formular cererea dvs. nu va fi luată în considerare;
Ulterior clientul va trimite produsul ambalat corespunzator, prin firma de curierat aleasa de catre acesta pe propria raspundere si cheltuiala.
Produsele vor fi returnate la adresa: Jud Bihor, Oradea, Str. Cuza Voda, nr. 61, Ap. 1, cod poștal 410097.
Orice dauna suferite in timpul procesarii returului, transportului si situatiilor ce intervin pana in momentul ridicarii coletului de catre vanzator se vor constata catre client in termen de 48 de ore, acesta urmand sa solutioneze cu firma de transport aleasa.
- Returul se face exclusiv pe cheltuiala și riscul clientului!
- Nu putem accepta și rambursa livrări ale căror articole au ambalaje deteriorate sau modificate. În cazul în care comanda dvs. este deteriorată: În acest caz, vă rugăm să ne informați la office@hausfabrik.ro în termen de 48 de ore din momentul în care ați primit coletul.
- Conform OUG 34/2014 art.16 sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
- a) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; exemplu: ( Capace de toaleta, perii de toaleta, accesorii pentru utilizarea diverselor produse de igienă persoanală, suporturi de prosoape, perii de toaleta, suport pentru hartie igienice, etc.)
- b) Produse al căror preţ depind de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- În cazul în care comanda dvs. este deteriorată: În acest caz, vă rugăm să ne informați la office@hausfabrik.ro în termen de 48 de ore din momentul în care ați primit coletul.
- Va rugam sa ne trimiteti:
- o fotografie a ambalajului exterior deteriorat.
- o fotografie a ambalajului interior.
- una sau mai multe fotografii ale mărfurilor deteriorate.
- numărul dvs. de factură.
- În cazul în care produsele trebuie returnate din cauza unor erori, Hausfabrik va achita returul. (ex. produs lovit/ defect, clientul a primit alt produs decat cel comandat, etc.)
- Daca Cumparatorul decide sa faca retur, acesta are obligatia de a ne trimite imagini cu starea produselor, dar si a ambalajului. Daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul are dreptul de a-i inapoia doar o parte din suma pe care a platit-o initial Cumparatorul.
- Se acceptă doar produse care sunt în condiții perfecte, care nu au lovituri, zgârâieturi sau alte defecte realizate de Cumpărător. Cumpărătorul trebuie să se asigure că ambalează corespunzător bunurile, in așa fel încât să nu sufere deteriorări.
- Produsul va fi returnat împreună cu factura, taxele fiind suportate de către client.
- După ce Cumpărătorul a fost înștiințat că cererea de retur a fost acceptată, acesta are la dispoziție 14 zile calendaristice (calculate din momentul in care a ajuns coletul la cumparator) sa returneze produsul. Daca au trecut aceste 14 zile, returul nu va mai fi valabil.
- Se acceptă produse cumpărate în exclusivitate cumpărate de pe Hausfabrik.ro;
- Dacă returul este acceptat, Cumpărătorul poate să opteze pentru achiziționarea unui produs identic/ a unui alt produs în valoarea primului produs cumpărat / returnarea baniilor. Produsul va fi trimis prin curier Vânzătorului după aprobarea acestuia, costurile fiind suportate de Cumparator.
- Suma pe care Vânzătorul o va returna Cumpărătorului se va livra în contul Cumpărătorului în 14 zile calendaristice, potrivit OUG 34/2014, articolul 13, alin.(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.
- (prin card bancar daca a fost platit cu cardul sau prin transfer bancar daca a fost platit ramburs la curier). Conform art. Nr.13 din OUG 23/2014 alin. (2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
- Potrivit Art. 9 din Ordonanța 34/2014 care se referă la drepturile consumatorilor, cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
- În cazul în care clientul a primit altă cantitate a produselor comandate, ori un alt produs, Cumpărătorul este obligat să anunțe Vânzătorul în decurs de 24 de ore. În acest caz, costurile de transport vor fi suportate de Vânzător.
- Clientul are dreptul de a returna in termen de 14 zile de la data primirii produselor, cu urmatoarele exceptii:
1. Daca produsele au fost folosite, instalate sau nu mai sunt in ambalajul original, avem dreptul de a refuza returnarea banilor.
2. Daca produsele au fost cumparate la comanda de la producator, acestea nu se mai pot returna. Clientul este informat de la inceput ca produsele comandate nu se pot returna ( Nu beneficiaza de drept de retur).
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne contactați la:
HAUSFABRIK
Un brand al SC.SEPAIT.SRL
Adresă: Str. Cuza Vodă, Nr. 61, Ap. 1, cod poștal 410097, Jud. Bihor, Oradea, România.
Tel.: 0770/ 625886.
E-Mail: office@hausfabrik.ro
Număr de ordine în Registrului Comerțului: J5/2447/2017
Registered at: OFICIUL NAȚIONAL AL REGISTRULUI COMERȚULUI
CUI: RO38167309
Web: https://www.hausfabrik.ro
Urmareste-ne