Direct la conținut
Transport GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 de LEI
Luni-Vineri: 9-17
+40 0770/ 625886

Pipa tip C Kit, Grohe Blue Professional, 31323002

Disponibilitate: În stoc: 3 Produse In stoc - disponibil imediat
Livrare în 5-7 zile lucrătoare
8984.00
Preț special: 8.984,00 lei
Economisesti: 3.434,14 lei ( 27 % )

Toate prețurile includ 19% TVA si exclud Livrare

Article Nr. / Ean:
/ 4005176989933
Greutate:
23.15 kg
Seria:
Blue | Blue Professional
Material:
Metal
Inaltime:
418 mm
Lungime brat:
285 mm
Numar gauri instalare:
pentru 1 gaură de robinet
Conexiune:
Presiune înaltă
Culoare:
Argintiu
Montaj:
Chiuveta
Scurgere pe teava:
Pivotant
Tipul de montaj:
Fără contact / electronic
Functie de filtru:
Ja
Afișați mai multe caracteristici
Afișează mai puține caracteristici

Util?

DESCRIEREA PRODUSULUI

• compus din:

• baterie de bucatarie cu monocomanda GROHE Blue cu funcţie de filtru

• instalare pe o singura gaura

• pipa tip C

• maner cu butoane pentru 3 tipuri de apa de masa, filtrata si racita

• plata, partial carbogazoasa si complet carbogazoasa

• suprafaţa cromata GROHE StarLight

• cartuş ceramic de 28 mm

cu GROHE SilkMove

• pipa tubulara pivotanta

• unghi de rotire pipa 150°

• cai interne separate pentru apa filtrata

şi nefiltrata

• racorduri flexibile de conectare la apa

• unitate de racire GROHE Blue Professional

• delivers 12 liters of chilled sparkling water per hour

• colour display with push and turn control

• unitate de racire 270 Watt, 230 V, 50 Hz

• sound level in standby 46 dB(A)

• grad de protectie IP 21

• certificat CE

• necesita gauri de ventilatie in partea inferioara a dulapului de bucatarie

• Instalare software si monitorizarea capacitatii filtrelor si CO2 posibile prin aplicatia GROHE Ondus

• push notifications at low filter resp. CO2 capacity

• additional monitoring via GROHE Blue Professional Browser-Monitor possible

• cu interfata Bluetooth 4.0* si WIFI pentru cominicare de date wireless

• pentru dispozitive Apple** si Android

• Raza semnalului Bluetooth ( max. 10 m) variaza in functie de materialele si peretii dintre transmitator si receptor

• cap filtru cu functie de ajustare flexibila a duritatii apei

• GROHE Blue filter, CO2 bottle and cleaning cartridge are not included in the delivery and have to be ordered separately

• suitable filters:

- filter S-size, capacity 600 l at 20° dKH (40 404 001)

- filter M-size, capacity 1500 l at 20° dKH (40 430 001)

- filter L-size, capacity 2500 l at 20° dKH (40 412 001)

- acctivated carbon filter, capacity 3000 l (40 547 001

- Magnesium + Zinc filter, capacity 400 l at 17° dGH (40 691 002)

• System requirements Apple

iPhone with iOS 9.0 or higher

System requirements Android

smart phone with Android 4.3 or higher

Mobile devices and GROHE Ondus App*** are not included in delivery and have to be ordered separately via an authorised Apple store/store/iTunes or Google Play store.

* The Bluetooth word mark and logos are registered trademarks owned by Bluetooth SIG, Inc. and any use of such marks by Grohe AG is under license. Other trademarks and trade names are those of their respective owners.

** Apple, the Apple logo, iPod, iPod Touch, iPhone and iTunes are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. Apple is not responsible for the function of this device or its compliance with safety and regulatory standards.

*** Available for free via iTunes app or Google Play store.

GROHE - certificat de conformitate

                GROHE este cel mai mare furnizor mondial de instalații sanitare și are în total peste 6.000 de angajați - 2.400 dintre aceștia în Germania. Ca un brand global, GROHE se bazează pe valorile mărcilor de tehnologie: calitate, design și durabilitate pentru a oferi „Bucuria pură a apei”. GROHE a lansat întotdeauna noi categorii de produse. Pe lângă sistemele GROHE Blue și GROHE Red, aceasta include și sistemul de securitate a apei GROHE Sense recent introdus ca o componentă inovatoare pe piața în creștere a SMART HOME. Inovația, proiectarea și dezvoltarea sunt întotdeauna coordonate îndeaproape și ancorate ferm în Germania ca proces integrat. Aceasta înseamnă că produsele GROHE poartă sigiliul de calitate „Made in Germany”. Numai în ultimii zece ani, peste 300 de premii de design și inovație confirmă succesul GROHE. Ca pionier în industria sa, GROHE a primit Premiul de Responsabilitate Socială Corporativă al Guvernului Federal și a fost inclus în clasamentul primelor 50 de „schimbări ale lumii” de către renumita revistă FORTUNE®.

 

GROHE are o lungă tradiție de a produce produse de top pe piață. GROHE și-a extins, de asemenea, competențele de bază prin dobândirea abilităților și experienței companiilor inovatoare. Fiecare achiziție a adus noi cunoștințe în portofoliul Grohe. Cel mai bun exemplu este Carl Nestler: fondată în 1873, această companie și-a făcut un nume ca producător de accesorii în primii ani și a promovat în special tehnologia termostatului cu optimizări. Această companie face parte din GROHE din 1956, iar termostatele reprezintă o parte importantă a portofoliului de produse GROHE până în prezent. Ele modelează ADN-ul corporativ al companiei GROHE. Drept urmare, alte companii pioniere au fost adăugate la Grupul GROHE pentru a consolida în continuare gama celor mai noi și mai bune tehnologii pentru clienții noștri. Odată cu preluarea de către grupul japonez de materiale de construcție LIXIL, portofoliul de produse ar putea fi extins continuu de către un grup internațional.

 

Centrul Corporativ GROHE, inclusiv Studioul de Design GROHE, este situat în inima capitalei statului North Rhine-Westphalia, Düsseldorf. Compania, care este activă în peste 130 de țări, beneficiază de o conexiune bună la o infrastructură internațională în noua sa locație: tendința germană și metropola de design a fost prima alegere pentru GROHE. Transparența și deschiderea noului centru corporativ de la biroul de arhitectură Richard Meier vă invită să comunicați unul cu celălalt și cu partenerii de pe piață. Acest lucru este evident și în noul magazin GROHE, un showroom de top și un centru dedicat de comunicare.

 

STÂLPII MĂRCII NOASTRE

„Bucuria pură a apei”

Dătătoare de viață, omniprezentă, plăcută - apa ca element al nostru este sursa de inspirație pentru întreaga gamă inconfundabilă.

 

Fiecare dintre aceste produse se bazează întotdeauna pe cele patru valori fundamentale ale noastre: calitate, tehnologie, design și durabilitate. Orice am face - aducem aceste valori în armonie și oferim astfel clienților noștri o bucurie pură în apă.

CALITATE

Am câștigat încrederea clienților în întreaga lume - cu perfecționism din Germania

Eforturile noastre pentru ceea ce este mai bun se aplică la GROHE din toate privințele, de la proiectare la producție, până la servirea pentru clienții noștri. Istoria noastră este modelată de ingineria germană, teste stricte de calitate și numeroase certificări, iar clienții noștri se pot baza pe calitatea excepțională a GROHE. Ieri, azi și în viitor.

 

TEHNOLOGIE

STĂPÂNIREA PUTERII APEI - CU TEHNOLOGIE

Experții GROHE transformă puterea pură a apei în experiențe plăcute și inspiratoare - în fiecare zi. Soluțiile noastre inteligente integrează cele mai noi progrese în tehnologia digitală. Deoarece tehnologia inovatoare este, de asemenea, o componentă de bază a mărcii GROHE

 

DESIGN

Cu designul nostru sensibil, am dori să vă oferim senzația că produsele noastre au fost dezvoltate exclusiv pentru dvs. Pentru că în tot ceea ce facem, nevoile clienților noștri sunt în centrul atenției. Unicul GROHE DNA inconfundabil din punct de vedere ergonomic și vizual a primit numeroase premii internaționale de design - ca o referință pentru recunoașterea noastră la nivel mondial.

 

DURABILITATE

Apa este la fel de esențială ca aerul pentru a respira - un alt motiv pentru pasiunea noastră. Pentru noi, „bucurie pură în apă” înseamnă dezvoltarea de soluții durabile - și pentru generațiile viitoare. Tehnologii orientate spre viitor, precum GROHE Blue, GROHE EcoJoy și GROHE SilkMove ES sunt doar câteva exemple. Raportul nostru de sustenabilitate și premiile noastre de sustenabilitate arată că protejarea planetei noastre este o parte integrantă a declarației noastre de misiune a companiei.

RECENZII CLIENTI


Adaugă comentariu
Doar clienții au dreptul de a publica comentarii