Direct la conținut
Transport GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 de LEI
Luni-Vineri: 9-17
+40 0770/ 625886

FAQ – Întrebări frecvente

1. Cum funcționează procesul creării unei comenzi în magazinul online Hausfabrik?

• Puneți produsele dorite în coșul de cumpărături.

• Deschideți coșul de cumpărături. Aici puteți vedea din nou ce produse ați selectat.

• Faceți clic pe „Către casă” și conectați-vă sau înregistrați-vă pentru a începe procesul de comandă.

• Alegeți metoda de plată preferată și urmați instrucțiunile date acolo.

• După ce ați finalizat cu succes plata și am primit comanda dvs., veți primi o confirmare a comenzii prin e-mail.

 

2. În cât timp pot returna articolele pe care le-am comandat?

• Puteți returna articolele în 14 zile de la primirea mărfii.

 

3. Cum îmi pot plăti comanda?

• Următoarele metode de plată vă sunt disponibile: Global Payments (puteți plăti cu credit card Visa sau Mastercard).

 

4. Care este valoarea minimă a comenzii?

• Nu există o valoare minimă a comenzii.

 

5. Cât costa transportul?

• Costurile de expediere se calculează ținând cont de mai mulți factori, de greutate, de adresa dumneavoastră, etc.. Costurile de expediere sunt afișate automat în coșul de cumpărături după introducerea tuturor datelor.

 

6. Cum pot contacta Hausfabrik?

• Ne puteți contacta telefonic la +40 0770/625886 sau prin live chat. De asemenea, puteți completa formularul nostru de contact și ne vom ocupa imediat de solicitarea dvs.