Direct la conținut
Transport GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 de LEI
Luni-Vineri: 9-17
+40 0770/ 625886

Costuri de transport și Condiții de livrare

Transport GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de LEI!
• Acest lucru nu se aplică produselor care necesită ambalaje speciale, de ex. ceramică sau mobilier. Acestea vor avea o taxă extra pe care o vom specifica înainte să plasați comanda.

 

Costuri de livrare:

  • Transportul este GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de Lei.
  • Daca produsele au fost platite de catre dvs. online cu cardul bancar si comanda este sub 1000 de lei, toate comenzile au taxa fixa de livrare de 25 lei/ comanda.
  • RAMBURS – Pentru ramburs exista doua tipuri diferite pe care le puteti alege:
  1. Ramburs – CASH – Taxa fixa de 25 lei/comanda;
  2. Ramburs – CARD – Taxa variaza in functie de suma finala a comenzii. (25 Lei +total suma comanda *0,9%).


Timpul de livrare

•Articolele din stoc sunt de obicei expediate în termen de 5-7 zile, timpul de livrare depinde de firma de curierat. Produsele sunt aduse direct din Austria.

•În cazul articolelor care nu sunt în stoc și dumneavoastră comandați bunurile, termenul de livrare depinde de furnizor, de regulă acesta este de 2-3 săptămâni, uneori mai lung. Nu avem nicio influență asupra timpului de livrare a acestor bunuri

• Dacă Hausfabrik a confirmat stocul produselor, comanda trebuie plasată în acel moment. Hausfabrik nu este respnsabil daca stocul produselor este epuizat în perioada imediat următoare.

•În cazul în care produsele comandate nu mai pot fi disponibile de la producător (ex. Modelul întrerupt), ne rezervăm dreptul de a anula ulterior comanda dvs.

•Hausfabrik are dreptul de a preda marfa către o companie de transport adecvată în scopul livrării mărfii la adresa de livrare solicitată de client.

•Hausfabrik își rezervă dreptul de a alege contractantul de transport potrivit. 



Returul

Returul se face exclusiv pe cheltuiala și riscul clientului!

• Putem accepta numai articole din ambalajul original care nu sunt deteriorate și într-o stare revânzabilă.

• Nu putem accepta și rambursa livrări ale căror articole au ambalaje deteriorate sau modificate. În cazul în care comanda dvs. este deteriorată: În acest caz, vă rugăm să ne informați la office@hausfabrik.ro în termen de 4 zile lucrătoare din momentul în care ați primit coletul.

Va rugam sa ne trimiteti: • o fotografie a ambalajului exterior deteriorat. • o fotografie a ambalajului interior. • una sau mai multe fotografii ale mărfurilor deteriorate. • numărul dvs. de factură.
Notă! Fotografiile articolelor sunt doar fotografii simbolice ale producătorilor, nu ne asumăm nicio răspundere pentru completitudine sau acuratețe! Vă rugăm să consultați întotdeauna numărul articolului pentru comenzile dvs.!

• În cazul în care produsele trebuie returnate din cauza unor erori, Hausfabrik va achita returul. (ex. produs lovit/ defect, clientul a primit alt produs decat cel comandat, etc.)