Costuri de transport și Condiții de livrare
Costuri de livrare
Costurile de livrare se afiseaza pe pagina web anterioara procesului de finalizare a comenzii pentru fiecare utilizator ce achizitoneaza produsele prin intermediul site-ului. Acestea sunt prezente pe fiecare factura si includ TVA. Acestea sunt calculate astfel:
- Transportul este GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de RON achitate prin intermediul site-ului sau transfer bancar. (cu exceptia RAMBURS CARD sau produse care au nevoie de atentie sporita atunci cand sunt transportate).
- Hausfabrik.ro comercializeaza produse care au nevoie de atentie sporita atunci cand sunt transportate. Motivele sunt legate de greutatea prea mare a produsului, produsele pot fi sensibile si necesita ambalaj special. Pentru aceste produse taxa de transport se afiseaza in procesul de plata, in pagina anterioara confirmarii comenzii sau telefonic de catre reprezentatul HAUSFABRIK.
Preturile:
1. Livrare in conditii standard:
- Livrare cu plata online: 25 LEI (GRATUIT pentru comenzile de peste 1000 de LEI)
- Ramburs CASH: 25 LEI
- Ramburs CARD: 25 LEI + (total suma comanda * 0,9%)
2. Livrare produse care au nevoie de atentie sporita atunci cand sunt transportate:
Produsul necesita o taxa speciala pentru transport, din cauza greutatii, iar termenul de livrare este de 10 zile pentru produsele in stoc.
- Livrare cu plata online: 70 LEI
- Ramburs CASH: 70 LEI
- Ramburs CARD: 70 LEI + (total suma comanda * 0,9%)
* 0.9% din totalul de plata pentru comanda reprezinta costul de procesare a transferului bancar din contul firmei de curierat in contul vanzatorului
- Comenzile achitate prin ordin de plată bancar, termenul de livrare va fi considerat din momentul în care a fost recepționată plata integrală.
- Plata produselor trebuie făcută integral, altfel livrarea nu se va realiza.
- Hausfabrik.ro NU are acces la datele cardului dumneavoastră, în momentul în care dumneavoastră procesați plata online. Atunci când este realizată plata online, Cumpărătorul este redirecționat, printr-o conexiune securizată, direct pe site-ul băncii prin care se face prelucrarea cardului respective.
Dacă perioada de plată este depășită, orice beneficii acordate (reduceri) expiră și se adaugă la factură
Timpul de livrare
Hausfabrik.ro comercializeaza produse care au 3 tipuri de TERMENE DE LIVRARE:
- 1-2 zile lucratoare pentru produsele care sunt pe stoc in depozit.
- 5-7 zile lucratoare pentru produsele pe care le comandam de la distribuitor.
- 28 + zile pentru produsele care nu sunt in acel moment pe stoc. Cumparatorul va fi instiintat de data la care produsele vor reveni în stoc.
- În cazul articolelor care nu sunt în stoc și dumneavoastră comandați bunurile, termenul de livrare depinde de furnizor, de regulă acesta este de 2-3 săptămâni, uneori mai lung. Nu avem nicio influență asupra timpului de livrare a acestor bunuri!
- Cumpărătorul va fi înștiințat din timp când își va primi comanda.
- Dacă Hausfabrik a confirmat stocul produselor, comanda trebuie plasată în acel moment. Hausfabrik nu este responsabil daca stocul produselor este epuizat în perioada imediat următoare.
- Prețurile nu includ și taxa de transport.
- În cazul în care produsele comandate nu mai pot fi disponibile de la producător (ex. Modelul întrerupt), ne rezervăm dreptul de a anula ulterior comanda dvs.
- Hausfabrik are dreptul de a preda marfa către o companie de transport adecvată în scopul livrării mărfii la adresa de livrare solicitată de client.
- Hausfabrik își rezervă dreptul de a alege contractantul de transport potrivit.
- Livrarea se va face și Sâmbăta, dar se vor percepe taxe suplimentare.
- Respectarea termenelor de livrare nu este garantată dacă informațiile furnizate sunt incorecte sau incomplete. În acest caz, clientul va suporta taxele de transport
- În cazul în care clientul nu este găsit la adresa de domiciliu, acesta va suporta costurile de transport a unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
- În funcție de adresa de destinație, se pot percepe taxe dacă adresa se află la o distanță mai mare față de punctul central al firmei de curierat.
- În caz de forță majoră, greve, întârzieri neprevăzute ale furnizorilor noștri sau alte evenimente care nu depind de noi, care nu sunt din vina noastră, termenele și datele sunt amânate în perioada în care evenimentul relevant continuă. Acest lucru nu afectează dreptul clientului de a se retrage din contract.
Urmareste-ne