Direct la continut
Transport GRATUIT pentru comenzile mai mari de 1000 de LEI
Luni-Vineri: 9-17
0770/ 625886

Conditii de garantie

Garanție

    1. Produsele achizițonate de pe hausfabrik.ro sunt noi, și provin din surse autorizate;
    2. Produsele beneficiază de garanție conform prevederilor legale în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor;
    3. Garanția este valabilă în baza păstrării CERTIFICATULUI DE GARANȚIE, dar și a bonului/ facturii primite în momentul achiziționării produsului;
    4. Fiecare produs are garanția producătorului.
    5. Conform OUG 34/2014 art.16 sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
    6. a) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; exemplu: ( Capace de toaleta, perii de toaleta, accesorii pentru utilizarea diverselor produse de igienta persoanal, suporturi de prosoape, perii de toaleta, suport pentru hartie igienice, etc.)
    7. b) Produse al căror preţ depind de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

     

    1. Produsul pentru care se va cere garanția va fi preluat de firma de curierat și dus înapoi la Vânzător. Cumpărătorul trebuie să se asigure că ambalează corespunzător bunurile, in așa fel încât să nu sufere deteriorări. Produsele care suferă deteriorări  în timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare duce la pierderea garanției;
    2. Dacă toti termenii și toate condițiile sunt îndeplinite, Cumpărătorului îi va fi înlocuit produsul cu unul nou, dar acest lucru depinde de decizia Distribuitorilor. 
    3. Vanzătorul își ia angajamentul și declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online Hausfabrik.ro respectă toate cerintele care fac referire la protecția mediului, dar și a securității și a sănătății în muncă;
    4. Pentru instalari si reparatii de orice fel, va rugam sa contactati un instalator specializat. De asemenea, am dori sa subliniem ca trebuie respectate instructiunile de instalare si exploatare ale producatorului.
      Piesele de schimb si accesoriile pentru instalatiile de gaz (suflante, intrerupatoare, blocuri termice si garnituri pentru arzatoare) sunt componente relevante pentru siguranta. Instalarea poate fi efectuata numai de catre operatorul de retea respectiv sau de catre o firma specializata inregistrata. Autoinstalarea de catre cumparator este interzisa prin lege.

 

  Conditiile garantiei:

      1. Produsele comercializate de catre SC SEPAIT SRL sunt noi, originale si au garantia producatorilor. Garantia este valabila atunci cand produsele se monteaza de catre o persoana autorizata(pentru boilere, centrale/cazane, pompe de caldura/apa/circulatie, pentru corpurile incastrabile in perete pentru baterii incastrate/ dusuri incastrate) si se prezinta actele doveditoare instalarii de catre personalul autorizat(Factura, Chitanta), acte aferente persoanei care a achiztionat produsul.
      2. In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
      3. Potrivit ORDONANTEI DE URGENTA nr. 140/2021, Art. 15, alin.(1) “Orice garanție comercială dă naștere unei obligații juridice pentru garant în condițiile stabilite în certificatul de garanție comercială și în anunțurile publicitare asociate, disponibile în momentul sau anterior încheierii contractului.”
      4. Tot in Art. 15 alin.(12)  este mentionat:“Reparațiile sau înlocuirile în perioada garanției comerciale se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.
      5. Toate produsele comercializate pe Hausfabrik.ro( SEPAIT in calitate de vanzator) sunt insotite de factura si/ sau certificat de garantie comerciala. Daca produsul nu vine insotit de certificatul de garantie/ garantie comerciala, va rugam sa ne comunicati acest lucru in termen de 3 zile lucratoare.
      6. In cazul in care garantia producatorului lipseste, va rugam sa completati aceasta garantie comerciala care este inlocuitoare, valabila doar impreuna cu factura de achizitie a produsului.
      7. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
      8. Garanţia se acordă conform legislaţiei române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă produsul este folosit corespunzător (în concordanţă cu instrucţiunile de întreținere și utilizare)

 

 

OBLIGATIILE CONSUMATORULUI

  1. Consumatorul trebuie sa pastreze / prezinte factura/bonul fiscal, si toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat produsul pentru a beneficia de conditiile mentionate in certificatul de garantie.
  2. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. In cazul in care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
  3. Consumatorul trebuie sa instaleze produsul doar cu o persoana autorizata pentru instalatiile electronice (boilere, centrale/cazane, pompe de caldura/apa/circulatie), dar si pentru corpurile incastrabile in perete (pentru baterii/ dusuri incastrate) si a detine dovada instalarii cu personal autorizat.( Factura/chitanta), acte aferente persoanei care a achiztionat produsul.

 

GARANTIA PRODUSULUI NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII:

    1. Utilizarea si pastrarea produsului in conditii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzatoare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf, umiditate, rozatoare, gandaci sau alte vietuitoare, etc);
    2. Utilizarea de acumulatori, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele recomandate de producator;
    3. Daca au fost aplicati agenți de curățare sau dezinfectanți care conțin alcool sau acid sau au fost folosite produse abravize are pot afecta suprafata bateriei/ sistemului de incalzire. Utilizați numai soluții siliconate neutru.
    4. Daca produsele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
    5. Daca produsele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
    6. Daca produsele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
    7. Daca produsele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
    8. Daca au fost efectuate intervenții de către persoane neautorizate

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu produsele in cauza, urmatoarele documente:

  1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre SC SEPAIT SRL.
  2. Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare/ Certificatul de garantie comerciala. (Daca acesta nu se regaseste in cutie, va rugam sa ne contactati).
  3. Dovada efectuarii montajului de catre un instalator autorizat pentru instalatiile electronice (boilere, centrale/cazane, pompe de caldura/apa/circulatie).
  4. Dovada efectuarii montajului de catre un instalator autorizat pentru corpurile incastrabile in perete (pentru baterii/ dusuri incastrate)